فرایند انتقالی به دانشگاه مجازی
در ابتدا دانستن این نکته ضروری است که انتقال از واحدهای حضوری جامعه المصطفی العالمیه به دانشگاه مجازی میسر بوده و از طریق فرآیند ذیل انجام می گردد؛ ولیکن امکان انتقال از دانشگاه مجازی به واحدهای حضوری تنها در صورت شرکت در آزمون مربوطه و قبولی در آن طبق قوانین و آئین نامه های واحدهای حضوری امکان پذیر می باشد.
تذکر : دانشجویان انتقالی ساکن در کشور ایران این نکته مهم را در نظر داشته باشند که در صورت انتقال از واحدهای حضوری به دانشگاه مجازی، طبق قوانین و مقررات آموزشی جامعه المصطفی العالمیه، ویزای تحصیلی و سایر خدمات و شهریه ایشان که به عنوان طلبه حضوری دریافت می نمودند، لغو خواهد گردید؛ لذا این دسته از طلاب قبل از انجام فرآیند انتقال حتماً با واحد آموزش محل تحصیل خود مشورت نمایند.
مراجعه به واحد آموزشی مبداء و پرکردن فرم درخواست انتقال به دانشگاه مجازی؛
ثبت نام دانشجو در سامانه پذیرش دانشگاه مجازی به آدرس : reg.mou.ir ؛
ارسال درخواست از طریق اتوماسیون اداری المصطفی به دانشگاه مجازی توسط واحد آموزشی مبداء؛
موافقت دانشگاه مجازی با انتقال دانشجو با تغییر رشته یا بدون تغییر رشته ( ممکن است رشته تحصیلی فعلی دانشجو در دانشگاه مجازی وجود نداشته باشد و دانشجو ناچار باشد رشته تحصیلی خود را در دانشگاه مجازی تغییر دهد؛ در این صورت واحدهای گذرانده شده تطبیق داده می شود و دانشجو موظف به گذراندن واحدهای باقیمانده خواهد بود)؛
ارجاع درخواست به سازمان مرکزی و معرفی دانشجو برای ادامه تحصیل به دانشگاه مجازی؛
ایجاد میزکار برای ادامه تحصیل مجازی و ارسال نام کاربری و کلمه عبور در قالب ایمیل به دانشجو.